< zpět na slovník

Burza reklamy

Digitální tržiště, které propojuje kupující a prodávající a kde se setkává nabídka reklamních ploch s poptávkou. Burza vznikla zejména pro bannery, dnes se využívá pro digitální video a programatický nákup televize či digitální billboardy.






Příspěvky, které obsahují slovo Burza reklamy

THINK TV REPORT: ÚČINEK VIDEO REKLAMY TRVÁ MĚSÍC

31. 7. 2019


Nový výzkum akademické profesorky marketingu Karen Nelson-Field odhaluje, do jaké míry video reklama ovlivňuje rozhodování spotřebitelů při výběru produktu až jeden měsíc po zhlédnutí reklamy. Tzv. ‘Decay Edition’ (Odeznívání účinnosti reklamy) srovnávací série profesorky Nelson-Field, zadané společností ThinkTV, obsahuje množství poznatků, které mají pomoci zadavatelům reklamy a jejich agenturám vytěžit z video reklamy to nejlepší.   Profesorka Nelson-Field zjistila, že reklamy umístěné v TV feedu zobrazené na jakékoli obrazovce mají…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, sociální sítě, Facebook, YouTube, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

ZLATÁ ÉRA TELEVIZNÍ REKLAMY

25. 9. 2018


Těch, co předpovídají zánik TV, si nevšímejte, píše dr. Nick Pugh z Ebiquity – zde je pět původů, proč je televize ve skvělé formě. Na začátku a během prvních let digitální revoluce se opakovaně psaly televizi nekrology. „Je příliš pomalá“, „Není dost interaktivní“, „Je to médium monologu, nikoli dialogu, proto ji digitální generace opustila.“ Tzv. „op eds“ a „bylined“ články se podobaly pohřebním projevům. Není překvapením, že mnohé z těchto příspěvků byly…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, reklama, inzerce, ROI, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJEFEKTIVNĚJŠÍ FORMOU REKLAMY NA SVĚTĚ

20. 11. 2017


U příležitosti Světového dne televize se poprvé v historii spojili televizní vysilatelé a asociace z celého světa v rámci nedávno vytvořené skupiny Global TV Group. Jako nový jednotný hlas televize dnes zveřejňují globální data, která poukazují na odolnost a sílu televize jako reklamního media. ‘The Global TV Deck’ obsahuje data z 19 zemí, vybrané údaje jsou k uvedeny níže, a širší ukázka pak k dispozici ke stažení zde. Projekt ‘The Global TV Deck’ je vytvořen tak,…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, efektivita reklamy, data, sledovanost


Zobrazit příspěvek

TWEETOVÁNÍ BĚHEM SLEDOVÁNÍ TV NEZMENŠUJE ZÁSAH REKLAMY A ČASTO VEDE K NÁKUPU

4. 4. 2019


Podle nového průzkumu Kelley School of Business z Indiana University je u diváků, kteří v TV sledují „sociální pořady” jako „Star Dance” nebo „The Bachelor" a zároveň sdílí své postřehy na Twitteru, větší pravděpodobnost zaujetí pořadem a nákupu online.    Marketéři mají obavy, že sociální média rozptylují diváky od reklam a minimalizují tím jejich účinek. Ale tento průzkum zjistil pravý opak. „Sociální pořady” jsou pro marketéry prospěšné, jelikož reklamy vysílané…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, Twitter, sociální televize, efektivita reklamy, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

STUDIE DOPADU VIDEOREKLAMY – ZÁKLADNÍ ZJIŠTĚNÍ

1. 7. 2020


Základní mechanismy televizní a video reklamy Jak video(reklama) fungujeStudie rovnocennosti médií dokládá sílu videa napříč všemi kanály, a to zejména pokud jde o ukazatele zpětného vybavení reklamy (ad recall).Video reklama má silnější dopad v televizi než na YouTube a Facebooku.Dva po sobě jdoucí kontakty během krátké doby zdvojnásobují nepodpořené vybavení reklamy. To platí pro televizi, YouTube i Facebook.Pro online video platformy je navíc kombinace s televizí užitečná. Nejvyšší dopad napříč…

reklama, inzerce, efektivita reklamy, TV, televize, YouTube, Facebook, online média, sociální sítě, lineární TV, lineární televize, budování značky


Zobrazit příspěvek

CTV DNES A ZÍTRA: PROMĚNA PŘÍSLIBU REKLAMY V CHYTRÉ TELEVIZI VE SKUTEČNOST

24. 7. 2020


Jak je dobře známo, Binet a Field v publikaci „The Long and Short of It“ předpokládali, že pokud se značky chtějí na trhu efektivně prodávat, měly by cílit na poměr mezi budováním značky a činnostmi stimulujícími výkonnost 60:40. Dlouhou dobu se marketéři snažili získat mezi těmito dvěma aspekty ideální rovnováhu, aby efektivně zasáhli spotřebitele. A televize byla vždy zlatý kanál, který poskytoval nejlepší způsob budování značky v přiměřeném měřítku, zatímco…

CTV, TV, televize, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, online média, značka, lineární televize, lineární TV, connected TV


Zobrazit příspěvek

CO PRO MARKETÉRY ZNAMENÁ RŮST AVOD PŘI HLEDÁNÍ SPOTŘEBITELŮ, JEJICHŽ CHOVÁNÍ SE MĚNÍ

13. 4. 2021


Jelikož zájem diváků o video na vyžádání podporované reklamou vzrůstá, inzerenti se snaží určit, jak si s tímto kanálem poradit a vyhnout se novým uzavřeným platformám. Růst služeb videa na vyžádání podporovaného reklamou je výsledkem tichého vývoje, kdy dochází k mnoha změnám v chování spotřebitelů, které si vyžádala nebo uspíšila pandemie koronaviru. Podíl spotřebitelů využívajících službu AVOD je teď pozoruhodný, podle výzkumu, který Marketing Dive obdržel emailem od společnosti Hub Entertainment Research, se…


Zobrazit příspěvek

MEDIÁLNÍ TRH SPOLEČNĚ PODPORUJE POZMĚŇOVACÍ NÁVRH K ZÁKONU O LÉČIVECH, KTERÝM JE REGULOVÁNA REKLAMA

23. 1. 2018


Provozovatelé médií a reklamní agentury sdružené v profesních asociacích společně podporují pozměňovací návrh k zákonu o léčivech, o kterém se bude v pátek hlasovat na plénu poslanecké sněmovny a který navrhuje zrušit poslední novelizaci zákona o regulaci reklamy. V loňském roce byl totiž přílepkem právě k zákonu o léčivech novelizován zákon o regulaci reklamy tak, že byla rozšířena odpovědnost za soulad obsahu reklamy na vybrané typy produktů - humánní léčivé přípravky, doplňky stravy a potraviny pro…

regulace reklamy


Zobrazit příspěvek

EVROPSKÉ MEDIÁLNÍ SPOLEČNOSTI NALÉHAJÍ NA ZÁKONODÁRCE, ABY NALEZLI ROVNOVÁHU V KONEČNÉM JEDNÁNÍ TÝKAJÍCÍM SE SMĚRNICE O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

26. 3. 2018


Návrh Evropské komise na revidovanou směrnici o audiovizuálních mediálních službách v květnu 2016 přislíbil vytvoření spravedlivějšího prostředí pro všechny aktéry. Tedy aby byla zajištěna přiměřená ochrana spotřebitelů (zejména dětí), aby byla zachována produkce původního evropského obsahu a aby byla provozovatelům televizního vysílání umožněna větší flexibilita týkající se pravidel pro reklamu. Původní návrh byl krokem správným směrem, který uvítaly jak mediazastupitelství, tak vysílací společnosti. Uvítali zejména flexibilitu reklamního času, ale také zjednodušení a liberalizaci pravidel týkajících…

směrnice, EGTA, regulace reklamy


Zobrazit příspěvek