< zpět na slovník

Brand

Značka (míněno v obchodním kontextu). Zahrnuje název, logo, slogan a design spojený se značkou nebo specifickým produktem. Značka je symbolické označení pro všechny informace spojené s produktem a slouží pro vytváření asociací a očekávání spojených s ním. Brand safety zahrnuje důležitost umístění reklamy nebo propagaci značky v takovém mediálním prostředí, kterému divák důvěřuje a které samo o sobě značku podpoří. Televizní prostředí je pro značky považováno za bezpečnější než online platformy s nižší možností kontroly.






Příspěvky, které obsahují slovo Brand

PĚT ODBORNÍKŮ NA BRANDING: ANO, JE ZÁSADNÍ A TELEVIZE JE KLÍČOVÁ

13. 2. 2020


Pokud jste jako já, pak se v poslední době váš feed na LinkedInu točí kolem oživení brandingu a tradičních médií. Společnosti jako Amazon, Facebook a Google začaly rok 2020 reklamami v rámci Superpoháru. Manažeři Adidasu připouštějí, že upřednostnili aktivaci před brandingem, a tvrdí, že se kvůli odpovědnosti vůči akcionářům zaměřili na špatná měřítka. V poslední době přiznávají i odborníci, kteří významu reklamy založené na výsledcích věří nejvíce, že pro dlouhodobý…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, značka, budování značky, online média, reklama


Zobrazit příspěvek

ZLATÝ VĚK… SLOŽITOSTI: SNIŽOVÁNÍ TŘENÍ V EKOSYSTÉMU TV REKLAMY

9. 10. 2019


Pravděpodobně budete souhlasit s tím, že jako diváci jsme nikdy neměli víc možností rozhodnout se, na jaký obsah se koukat, na jakém zařízení ho sledovat nebo jak se k němu dostat. Diváci žijí ve zlatém věku televize, ať už televizi dnes definujeme jakkoli. Její odvrácená strana pro nás, kteří pracujeme v tomto průmyslu, je, že toto nové televizní prostředí masivně zvýšilo svou složitost jak pro inzerenty, tak pro mediální společnosti. To, že…

cross-mediální měření, cross-platformní měření, TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, sociální sítě


Zobrazit příspěvek

ZNAČKY VE SVĚTĚ PANDEMIE: POZNATKY ZÍSKANÉ Z BAROMETRU COVID-19 SPOLEČNOSTI KANTAR

27. 3. 2020


Nový výzkum společnosti Kantar odhaluje, jak mohou mediální zvyky, postoje a očekávání lidí během koronavirové pandemie směrovat strategii značek, aby se v současné době udržely nad vodou, a až to nejhorší pomine, daly se zase dohromady. Zjištění podrobně popsaná v první části studie Barometr COVID-19 této výzkumné společnosti vycházejí z průzkumu, kterého se mezi 14. a 23. březnem zúčastnilo více než 25 000 lidí na 30 trzích. Vzhledem k tomu, kolik…

covid-19, coronavirus, výzkum, lockdown, značka, reklama, inzerce, Facebook, online média, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

VÝZKUM: TELEVIZE POMÁHÁ LEGITIMIZOVAT MLADŠÍ ZNAČKY

20. 11. 2020


Effectv, divize pro prodej reklamy společnosti Comcast Cable, ve spolupráci s oborovou společností VAB, vydala novou zprávu nazvanou Haló efekt: televize jako motor růstu (The Halo Effect: TV as a Growth Engine), která analyzuje vliv televize na schopnost podniků řídit finanční výsledky a růst podle stadia životního cyklu. Analýza ukázala, že jak značky, které prodávají přímo koncovým spotřebitelům (DTC), tak ty ostatní všeobecně získávají z televizní reklamy ve všech stádiích…


Zobrazit příspěvek