< zpět na slovník

ATS

Představuje průměrnou dobu živého sledování televize všech respondentů z dané cílové skupiny v daném časovém úseku na daném kanálu.






Příspěvky, které obsahují slovo ATS

JAK MOHOU ROSTOUCÍ INTERNETOVÉ ZNAČKY VYUŽÍVAT TELEVIZNÍ REKLAMU

6. 11. 2020


JOSH CLARRICOATS, VEDOUCÍ PARTNER AGENTURY HELL YEAH Během prvního koronavirového lockdownu se konzumace televize a online streamovaného obsahu prudce zvýšila. Podle zprávy Media Nations 2020, kterou v srpnu vydal britský úřad pro regulaci médií Ofcom, trávili lidé ve Velké Británii během měsíce dubna v průměru 40 % dne sledováním televize a online video obsahu, což představuje meziroční nárůst téměř o třetinu. Průměrný dospělý Brit údajně strávil během tohoto období 178…


Zobrazit příspěvek

JAK BUDE TELEVIZE VYPADAT V ROCE 2021?

6. 1. 2021


V roce 2020 televize upevnila svou roli arbitra národní nálady. Promění se v roce 2021 tato nálada v naději? Není možné podívat se na budoucí stav mediálního a zábavního průmyslu, aniž bychom se ohlédli za loňským rokem. Naskytne se nám pohled plný trosek: uzávěry, propouštění, patové situace při regulaci, rušení akcí. Byl to rok konců, začátků, reorganizací a renovací. Ale také naděje a potvrzení toho, co mnozí už nějakou dobu vědí: diváci se nejen…


Zobrazit příspěvek

POŠETILOST A OTÁZKA ZA MILIARDU: STAČÍ 1,7 SEKUNDY, ABY REKLAMA ZAFUNGOVALA? NE, ALE JDE O VÍC NEŽ O FACEBOOK

12. 8. 2020


Profesorka Karen Nelson-Field provedla řadu studií na Facebooku, YouTube, Instagramu a v televizi v Austrálii i na mezinárodních trzích, kde zkoumala, jaká pozornost je věnována reklamě. Získala údaje, které odpovídají na zásadní otázku, kterou si mnoho marketérů a mediálních specialistů dosud nepokládá nebo se o ni nezajímá: Kolik času před zraky uživatelů nebo diváků reklama potřebuje, aby byla efektivní? V průměru diváci nevěnují vůbec žádnou pozornost přibližně 50% času, kdy…

reklama, inzerce, TV, televize, online média, Facebook, Instagram, YouTube, efektivita reklamy, sociální sítě, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ SLEDOVANOST BYLA LONI NEJVYŠŠÍ ZA 24 LET MĚŘENÍ

7. 2. 2021


Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv. odložená sledovanost. V roce 2020 strávili diváci sledováním televize rekordní dobu za 24let existence peoplemetrového měření. V divácké skupině 15+ věnovali diváci televizi téměř 4 hodiny denně (3 hodiny 59 minut). Od ledna do prosince narostl průměrný čas strávený u televize o 43 min (na 4 hodiny 47 minut), což odpovídá průměrné délce…


Zobrazit příspěvek

ZNAČKY VE SVĚTĚ PANDEMIE: POZNATKY ZÍSKANÉ Z BAROMETRU COVID-19 SPOLEČNOSTI KANTAR

27. 3. 2020


Nový výzkum společnosti Kantar odhaluje, jak mohou mediální zvyky, postoje a očekávání lidí během koronavirové pandemie směrovat strategii značek, aby se v současné době udržely nad vodou, a až to nejhorší pomine, daly se zase dohromady. Zjištění podrobně popsaná v první části studie Barometr COVID-19 této výzkumné společnosti vycházejí z průzkumu, kterého se mezi 14. a 23. březnem zúčastnilo více než 25 000 lidí na 30 trzích. Vzhledem k tomu, kolik…

covid-19, coronavirus, výzkum, lockdown, značka, reklama, inzerce, Facebook, online média, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

CO SI DOSPĚLÍ MYSLÍ O TELEVIZI

3. 12. 2018


Ještě před začátkem Fóra o budoucnosti TV reklamy v tomto týdnu, a s objemnou zprávou společnosti GroupM při ruce, nastínil Dominik Mills nejdůležitější výzvy, před kterými televizní průmysl stojí. V rámci Future TV Advertising Forum se tento týden připravuji na několik různých relací. Nemůžeme si stěžovat, že bychom měli málo statistik nebo názorů, často jde ale o zbytečně hysterické výmysly, nesprávně vyložené informace a dezinformace. Říká se: lineár je mrtev, mileniálové (i když…

pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

REKLAMY KRÁTKÉHO FORMÁTU JSOU LETOS V KURZU

9. 1. 2019


Televizní inzerenti začínají upřednostňovat krátké formáty reklamy, které mohou být stejně efektivní jako tradiční třicetisekundové spoty při výrazně nižších nákladech, avšak marketeři a značky potřebují mít jistotu, že dosáhnou těch správných cílů a že se reklamy vytvářejí správně. Jim Berridge z michiganského Phoenixu, který pracuje pro společnost WARC říká, že krátké formáty reklamy – zde definované jako 5 -7 vteřin – poskytnou marketerům v příštích 12-18 měsících obrovskou příležitost. Studie…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

ÉRA TELEVIZE: POTŘEBY, KTERÉ NÁS PŘIVÁDĚJÍ K OBRAZOVCE

21. 11. 2018


Shrnutí Video je pevně zakořeněná součást našeho života. Ať už si pohodlně hovíme na gauči a užíváme si večer u televize nebo s mobilem v ruce zabíjíme čas, než nám přijede autobus, příležitostí ke sledování videa neustále přibývá.  V roce 2013 jsme zkoumali, co diváka vede k tomu, aby sledoval určitou TV. Z jakého důvodu někdo upřednostní živou televizi před VOD a naopak? Jaké potřeby se díky těmto video formátům…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, VOD, video na vyžádání, online média, Facebook, YouTube


Zobrazit příspěvek