< zpět na slovník

AKA (Asociace komunikačních agentur)

Sdružuje mediální, reklamní, CRM a marketingové agentury.






Příspěvky, které obsahují slovo AKA (Asociace komunikačních agentur)

MEDIÁLNÍ TRH SPOLEČNĚ PODPORUJE POZMĚŇOVACÍ NÁVRH K ZÁKONU O LÉČIVECH, KTERÝM JE REGULOVÁNA REKLAMA

23. 1. 2018


Provozovatelé médií a reklamní agentury sdružené v profesních asociacích společně podporují pozměňovací návrh k zákonu o léčivech, o kterém se bude v pátek hlasovat na plénu poslanecké sněmovny a který navrhuje zrušit poslední novelizaci zákona o regulaci reklamy. V loňském roce byl totiž přílepkem právě k zákonu o léčivech novelizován zákon o regulaci reklamy tak, že byla rozšířena odpovědnost za soulad obsahu reklamy na vybrané typy produktů - humánní léčivé přípravky, doplňky stravy a potraviny pro…

regulace reklamy


Zobrazit příspěvek

DO MARKETINGU ŠLO LONI V ČESKU PŘES 119 MILIARD KČ

28. 1. 2020


Asociace komunikačních agentur zveřejnila svou výroční zprávu o reklamě za rok 2019. Za rok 2019 se v reklamě v Česku proinvestovalo 119,5 miliardy Kč. Jde o expertní odhad čistých marketingových investic, který vychází z průzkumu mezi zadavateli z loňského března, jenž realizovala Asociace komunikačních agentur (AKA) ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere. Je to o 5 % víc než loni, kdy to bylo 113,5 miliardy. „Posun je lehce nad inflací, je čtvrtý v řadě, to znamená, že oboru se…

marketing, TV, televize, lineární televize, lineární TV, rozhlas, rádio, tisk, online média, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

O NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ KNOW-HOW SE NA KONFERENCI TV ON THE MOVE PODĚLIL WIEMER SNIJDERS, AUTOR BESTSELLERU EAT YOUR GREENS

1. 10. 2019


Začátek října už tradičně patřil konferenci Asociace komerčních televizí, která je primárně určená zadavatelům reklamy a mediálním agenturám. Hlavním tématem konference TV ON THE MOVE je vyvíjející se televize v post-lineární době, kdy TV není a už nikdy nebude jen televizní obrazovka v obývacím pokoji. Také v letošním roce se AKTV v pořadatelství spojila se slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska (ANRTS). Konference se konala ve středu 9. října v pražském…

konference, AKTV, ANRTS


Zobrazit příspěvek

ZNAČKY VE SVĚTĚ PANDEMIE: POZNATKY ZÍSKANÉ Z BAROMETRU COVID-19 SPOLEČNOSTI KANTAR

27. 3. 2020


Nový výzkum společnosti Kantar odhaluje, jak mohou mediální zvyky, postoje a očekávání lidí během koronavirové pandemie směrovat strategii značek, aby se v současné době udržely nad vodou, a až to nejhorší pomine, daly se zase dohromady. Zjištění podrobně popsaná v první části studie Barometr COVID-19 této výzkumné společnosti vycházejí z průzkumu, kterého se mezi 14. a 23. březnem zúčastnilo více než 25 000 lidí na 30 trzích. Vzhledem k tomu, kolik…

covid-19, coronavirus, výzkum, lockdown, značka, reklama, inzerce, Facebook, online média, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SLAVÍ DVA ROKY, DO JEJÍHO ČELA NASTUPUJE MAREK SINGER Z PRIMY

29. 3. 2019


Asociace komerčních televizí má za sebou druhý rok svého fungování, ve kterém i nadále rozvíjela své strategické aktivity na poli marketingu a legislativy. Nejvýraznější aktivitou uplynulého roku byla marketingová konference pro zadavatele TV reklamy a reklamní agentury, na kterou přijela přednášet marketingová superstar, australský profesor Mark Ritson. Na poli evropské legislativy se AKTV aktivně zapojila procesu vzniku Směrnice o copyrightu, na české úrovni se pak od samého počátku účastní přípravy…

AKTV


Zobrazit příspěvek

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ V PRVNÍM ROCE FUNGOVÁNÍ NASTARTOVALA DIALOG SE ZADAVATELI REKLAMY I STÁTNÍ SPRÁVOU

12. 4. 2018


Asociace komerčních televizí si v prvním roce své existence vytyčila dva hlavní cíle. Prostřednictvím marketingových aktivit šířit mezi zadavateli reklamy osvětu o televizi jako klíčovém reklamním mediatypu a zapojit se do procesů při tvorbě legislativy s přímým dopadem na byznys komerčních televizí. V průběhu svého prvního roku se AKTV také začlenila do Hospodářské komory, kde je aktivním členem Sekce kreativního průmyslu, a dále se stala přidruženým členem mezinárodní odborné asociace EGTA, která…

AKTV


Zobrazit příspěvek