TV/mediální obchodní skupiny musí pokračovat v růstu v chaotickém světě. To může někdy znamenat přesah do konkurenčních profesních disciplín.

Promax, televizní marketingová skupina založená v 50. letech 20. století nyní rozšiřuje globální členství, které má zahrnovat nejen digitální marketing, ale i marketing v kinech.

Steve Kazanjian, president/chief executive officer skupiny Promax říká, že existuje určitý stupeň prolínání mnoha oblastí marketingu – například mezi malými TV obrazovkami a velkými plátny kin.

Skupina čítající 10.000 členů, které tvoří vedoucí pracovníci TV marketingu se tak trochu rebranduje. Z PromaxBDA se stal Promax. Kromě toho skupina kolem Svátku svatého Valentýna představí marketingovou kampaň “We Love What You Do”.

Před třemi lety se z Cabletelevision Advertising Bureau stalo Video Advertising Bureau, které přijalo nové členy – celonárodní vysílatele jako např. CBS a Fox a prodejce reklamy do kin jako je CineMedia (NCM) a Screenvision.  

Dlouho předtím – téměř deset let předtím – přišlo sdružení National Association of Television Program Executives s převratnou myšlenkou. Po většinu své existence se NATPE soustředila na prodej části velkého amerického TV syndikátu – TV programů, tzv. off-TV networks a nového obsahu místním TV stanicím.

NATPE se nyní soustředí na dění kolem veškerého video obsahu pro mnoho platforem – mezinárodní, kabelové, OTT, digitální a jiné – za účelem podpory vývoje, produkce, financování a distribuce.

Člověk může pochopit tyto kroky, když si položí věčnou otázku: Kde v mediálním/zábavním světě probíhá růst – jak můžeme získat členy a vzbudit zájem?

Víme už dlouho, že existuje velký přesah. Mediální společnost Interactive Advertising Bureau začala primárně se zajišťováním služeb pro nezávislé, netradiční TV/mediální společnosti jako konkurence místních TV společností, vysílatelů a kabelových a TV stanic.   

Nyní můžete vidět digitálně orientované společnosti Warner Bros, Viacom, Turner, Hulu (patřící čtyřem hlavním TV společnostem, Walt Disney, Fox, NBCUniversal a WarnerMedia), Meredith a další – nabízející akce/prezentace na jarním marketingové akci Newfronts pořádané obchodní skupinou IAB s nadějí, že získají pozornost a finance během nákupní sezóny na trhu s televizní reklamou, která startuje v létě.   

Někdy můžeme všechny tyto společnosti nazývat partnery, falešnými přáteli nebo dokonce úplnými konkurenty, pokud to odpovídá situaci.

Zvažování obchodu bude v budoucnosti samozřejmě znamenat mnohem víc než nové meziplatformní, mezimediální akvizice, a pak se hra znovu změní. Obchodní skupiny konkrétních mediálních disciplín udělají to samé.

Zdroj: Mediapost.com