Asociace komerčních televizí pokračuje ve svých osvětových aktivitách a na podzim uspořádá svou již třetí konferenci určenou marketingovým profesionálům. Tentokrát poprvé spojí své síly se slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska (ANRTS), aby společně umožnily českým a slovenským marketérům si naživo poslechnout jednu z nejvýraznějších marketingových osobností dneška, australského profesora Marka Ritsona. Kromě něj na konferenci s názvem „Boost Your Media Performance“ vystoupí také ředitelka výzkumu britského Thinkboxu Nicole Greenfield-Smith, marketér Chris Goldson z britské komerční jedničky ITV a o aktuálních tématech promluví také zástupci českých a slovenských zadavatelů v klientském panelu. Moderace konference se ujme Petr Šimůnek.

V loňském roce odstartovala AKTV svou činnost konferencí zaměřenou na nejrozšířenější mýty o televizní a online reklamě prezentací britského guru efektivity Lese Bineta. Na začátku letošního roku přijela na pozvání AKTV představit závěry svého výzkumu o účincích reklamy na různých platformách australská profesorka Karen Nelson-Field. Hlavní hvězdou třetí konference, která se bude konat 1. října v Praze, pak bude univerzitní profesor a marketingový expert Mark Ritson.

Kromě světově uznávaného odborníka Marka Ritsona vystoupí na konferenci také vedoucí výzkumu britské marketingové asociace Thinkbox Nicole Greenfield-Smith, která představí závěry svého letošního výzkumu Profit Ability: the business case for advertising. O své nejlepší best practice se s hosty konference podělí Chris Goldson, Director of Creative Works and Commercial Marketing, z nejsledovanější britské komerčí TV skupiny ITV a důraz na české a slovenské podmínky a potřeby odhalíme společně s diskutéry v klientském panelu.

„Po nadšených reakcích na naše předchozí akce jsme se tentokrát rozhodli koncept naší konference rozšířit na více témat a řečníků, přizvat k organizaci naše slovenské kolegy a dát tak možnost zúčastnit se jí mnohem více zájemcům. Naším cílem je zprostředkovat zadavatelům v České republice a na Slovensku nejnovější poznatky přímo z úst předních světových expertů, kteří v České republice obvykle nevystupují, aniž by na podobnou konferenci museli odjet do Londýna nebo Paříže,“ říká Jan Vlček, předseda AKTV. „Na naši první společnou česko-slovenskou konferenci se osobně velmi těším, a to zejména na naše hvězdné řečníky, přední marketingové odborníky známé z velkých zahraničních konferencí. Je to unikátní příležitost pro nás i naše hosty dostat se k nejmodernějším poznatkům a trendům, které nám pak budou nápomocné i lokálním byznyse,“ dodává Marcel Grega, prezident ANRTS.

Mediálními partnery konference jsou Hospodářské noviny, odborný server Mediaguru.cz a slovenský odborný měsíčník Stratégie.

Více informací najdete na webových stránkách www.AKTV.cz/konference.

 

Mark Ritson je profesorem marketingu na Melbourne Business School a hostujícím profesorem marketingu na Singapurské univerzitě managementu a dalších předních světových obchodních školách. Má doktorské studium z oblasti marketingu z Lancaster. Je široce uznávaný jako jeden z nejlepších světových marketingových expertů.

Kromě akademické sféry se v praxi Mark věnuje také strategiím značek, průzkumu trhu, segmentaci, CRM anebo marketingové komunikaci. Třináct let pracoval jako interní expert pro LVMH – největší skupinu luxusního zboží, do které patří značky jako Louis Vuitton, Dom Perignon, Fendi, Tag Heuer, Dior a Hennessy.

Mark je také více než 10 let pravidelným sloupkařem Marketing Week, za svou žurnalistickou i akademickou práci je držitelem řady ocenění, včetně jedné z nejprestižnějších marketingových cen Ferber Award za svou doktorskou práci.