1. Pokud nevyužíváte obrovské hodnoty multiplatformní televizní reklamy, o hodně přicházíte.

2. Televize je nejefektivnější médium s nejnižším rizikem a zaručenými vysokými výnosy.

3. Tato krize je jen dočasný zlom – uvnitř se skrývá příležitost k budování vlastního podniku. Možná nebudete moci své zboží prodat hned, ale teď je ta správná chvíle budovat značku, vytvořit loajální vztah a navázat emocionální spojení se spotřebiteli.

4. V dobách krize spotřebitelé mnohem ochotněji přecházejí na nové značky. Proto je teď životně důležitá chvíle, kdy dát o své značce vědět.

5. Tohle je velká tvůrčí a obchodní příležitost pro značky, které se musí rychle přizpůsobit potřebám spotřebitelů.

6. Pokud jste malý inzerent, zvyšte svůj podíl na reklamní sledovanosti.

7. Nezaměřujte se na krátkodobé výsledky, zaměřte se na ty dlouhodobé, až lidé začnou znovu utrácet.

8. Jak silná je vaše značka, zjistíte, když „hudba přestane hrát“.

9. Spotřebitelé chtějí, aby značky během krize inzerovaly, pokud je vyznění a sdělení přiměřené.

Zdroj: https://thevab.com