Řečníci
Mark Ritson
Profesor marketingu na Melbourne Business School
Profesor marketingu na Melbourne Business School a hostující profesor marketingu na Singapur Management University. Má doktorský titul z marketingu z Lancaster University. Coby vyučující MBA programů působí na několika z nejlepších obchodních škol na světě včetně London Business School, MIT Sloan a University of Minnesota. Je světově uznávaný jako jeden z nejlepších vyučujících v oblasti marketingu a rovněž držitelem několika cen za svou činnost v LBS, MIT, SMU a MBS.
Mark se podílel na projektech po celém světě – od strategií značek, průzkumu trhu, segmentace, CRM a marketingové komunikace. Třináct let – od roku 2002 do roku 2015 – pracoval jako interní profesor pro LVMH – největší skupinu luxusního zboží – po boku vedoucích pracovníků z firem, mezi které patří značky jako Louis Vuitton, Dom Perignon, Fendi, Tag Heuer, Dior a Hennessy.
Mark také už více než deset let píše pravidelné sloupky o brandingu pro Marketing Week. Třikrát byl oceněn jako Sloupkař roku v oblasti byznysu na PPA Press Awards, což je nejvyšší ocenění časopiseckých novinářů ve Velké Británii. Jako sloupkař pracuje i pro The Australian newspaper. Jeho akademické publikace tvoří články vydané v Sloan Management Review, Harvard Business Review, the Journal of Advertising a Journal of Consumer Research. V roce 2000 se stal držitelem ceny Ferber Award, jedné z nejprestižnějších cen v oblasti marketingu, za svou doktorkou práci.
Nicole Greenfield-Smith
Nicole je vedoucí výzkumu v britské marketingové asociaci pro komerční TV, Thinkbox. Od roku 2006, kdy zde začala působit, vedla od začátku až do konce doslova každý z výzkumných projektů firmy, přičemž mnohé z nich získaly ocenění. Nicole započala svou kariéru v médiích po absolvování magisterského studia v oblasti Research Consultancy. Nicole pracovala pro řadu organizací, např. Billets, Flextech TV, The BBC a Accenture než přijala svou současnou pozici ve firmě Thinkbox.
Nicole se netají tím, že ve volném čase je závislá na TV. Když nesleduje televizi, ani nestahuje své oblíbené pořady (samozřejmě pro výzkumné účely), ráda uvádí své děti do rozpaků a dohání, co jí uniklo ze závodů F1.
Jakob Stigler
Spoluzakladatel, Mano
Během své 15leté kariéry stál Jakob v čele změn, jak se značky staví k digitálnímu marketingu. Byl součástí plánování i realizace několika z nejvlivnějších globálních online video kampaní, jako například seriálu Live Test Series (Volvo Trucks) a The Marriage Market Takeover in China (SKII).
V roce 2017 Jakob spolu-založil agenturu Mano, jako „orchestrální agenturu“, která se snaží překonat propast mezi kreativitou a médii prostřednictvím nezaujatého poradenského modelu, který se zaměřuje na podporu globálních kampaní. Se svou společností Mano se snaží posunout hranice pro to, jak se kreativita aplikuje v komplexních podmínkách, aniž by ztratila svůj potenciál. Mano spolupracuje celosvětově s řadou nejlepších kreativních agentur a se značkami jako IKEA, UBER, Safeguard, Ørsted, SKII nebo Olay.
Místo konání
Klášter minoritů sv. Jakuba
Malá Štupartská 635/6
110 00 Staré Město
Praha 1
Jak se k nám dostanete?
Metro
Trasa B, stanice Náměstí Republiky
Tramvaj
Linky 6, 8, 15, 26, stanice Náměstí Republiky
Bus
Linka 207, stanice Náměstí Republiky
Parkování
OD Kotva
Vjezd z ulice Královodvorská
Náměstí republiky 656/8, Praha 1
OC Palladium
Vjezd z Revoluční ulice
Náměstí Republiky 1, Praha 1